Dragon Age Origins, stuck in Shale's nightmare in the fade

Dragon Age Origins, stuck in Shale's nightmare in the fade

OK, so I'm playing Dragon Age: Origins. Yeah yeah, I know I'm slow, I've been playing it since Christmas and I'm barely 13th level. Whatever, anyways, I finally start rounding up my buddies out of their own nightmares inside the Sloth Demon's fade realm.

All is going well until I get to Shale, I can't seem to figure out how the hell to get past this horned arch thing near the entrance. I figured it out after like 10 minutes, kinda stupid and funny at the same time, anyways, here's a video explaining it in case anyone else out there is stuck and getting pissed off like I was.

Warning, adult language in this video... sorry, bad habit of mine.

Download video: MP4 format | Ogg format | WebM format

Tags

 

You might like

Comments


Thanks for posting this. Like a putz I've been trying everything for quite some time.


*slaps forehead....a few times* Would have never thought to try this on my own, thank you so much!


Thanks. You're a lifesaver. I was about ready to restart the damn game >_>


Saved my life.


omg, thanks. It was annoying the crap out of me. Thanks for the adult language.. let me know I wasn't alone.


I realize this is like 20 years later, but thanks. What an annoying bug. I have no idea what I would have done if I hadn't found this - rage quit, probably, because I was not gonna do the tower all over again

Comments are closed. No new comments allowed.

Copyleft 2002 - 2017 Matt Jones
Hand crafted with HTML5 & CSS3
↑ Back to top